luni, 4 octombrie 2010

Regimul Oshawa nr. 7


Regimul numarul 7 al doctorului japonez George Oshawa este un clasic printre cei familiarizati cu lumea dietelor sau a regimurilor alimentare. Nu voi intra in prea multe detalii, e un regim pe care in general il urmeaza cei cu probleme de sanatate destul de serioase. 10-14 zile numai cereale integrale, apa si sare bruta. Hrisca, grau si orez. E un regim in care trebuie sa uiti complet coloratul si parfumatul univers al gastronomiei intr-un gest volitional suprem de a te pune pe picioare si a-ti spori semnificativ, dupa cum se crede, procentul de energie Yang din organism.
L-am incercat si eu vreo 3 zile, sperand sa-mi refac oarecum sistemul imunitar compromis deja datorita primelor friguri de toamna. Evident, motivatia nu a fost suficienta...
Am invatat 2 lucruri:
1. Tinut asa cum trebuie - si cat trebuie - probabil ca are efecte remarcabile.
2. Urasc hrisca. Intens.
Cu ce-am ramas: voi pastra probabil obiceiul de a include mai multe cereale integrale in dieta zilnica si voi respecta mai mult teoriile macrobioticii.

UPDATE

Dupa ce am concluzionat ca nu pot tine regimul Oshawa Nr. 7 asa cum scrie la carte, am continuat totusi sa consum zilnic un bol mare de cereale. Integrale. Fierte. Cel mai adesea, combinate cu miere, fructe. Nu stiu cat a trecut, vreo 2-3 saptamani. Rezultatul e ca am slabit vreo 3-4 kilograme. Pe care tot imi propuneam sa le dau jos de vreo 2 ani. S-a dus inclusiv grasimea de pe burta.
Asadar, recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu