vineri, 22 octombrie 2010

Chec cu cafea




E preferatul meu, dimineata, cu lapte sau capuccino.

-5-6 oua
-zahar dupa gust
-o cana faina
-o lingurita praf de copt
-un sfert de pachet de unt (50 g)
-o fiola esenta vanilie Dr Oetker
-2 plicuri ness
-zahar pudra

Am batut bine albusurile, apoi am adaugat zaharul.
Am incorporat pe rand galbenusurile, faina, untul, vanilia si praful de copt.
Am scos intr-o cana 10 linguri de compozitie pe care am amestecat-o cu cele 2 plicuri de ness.
Am turnat compozitia "alba" intr-o tava unsa cu ulei de masline, iar deasupra am adaugat in mod uniform cantitatea amestecata cu cafea.Cu o furculita am amestecat usor cele 2 compozitii ca sa iasa un model frumos, marmorat. Apoi am dat la cuptor vreo 40 minute la foc mediu spre mic. La sfarsit, zahar pudra pe deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu