duminică, 12 septembrie 2010

Tarta din foetaj cu legume (si ton)




Am incercat zilele astea sa ma delectez mai mult cu fructe, ca sa ma mai detoxific. In principal struguri si prune.



Insa la un moment dat n-am mai rationat, incepuse sa ma cuprinda o foame epopeica. Asa ca am executat o reteta inspirata din revista Secretele Bucatariei. Ce e mai grav e ca am recidivat: am preparat-o si sambata si duminica...

Ingrediente:
-foetaj - un pachet de 400 g
-1 ardei rosu
-un ardei galben
-o ceapa
-o mana de mazare congelata
-o rosie
-sare, piper
-busuioc maruntit
-optional, o conserva de ton in ulei
-2-3 linguri ulei masline
-50-100 g cascaval sau parmezan ras

Se unge tava cu ulei, se intinde aluatul de foetaj in mod uniform in tava.
Se taie legumele feliute cat mai fine, sa sareaza si se pipereaza, apoi se intind uniform peste aluat. Se adauga tonul, busuiocul si deasupra branza rasa.
E foarte important sa nu lase ingredientele zeama: mazarea se scurge bine, bine, la fel si tonul.
Se da la cuptor la foc mic vre 20 minute, pana creste aluatul si se rumeneste, iar cascavalul se topeste frumos. E grozav de buna cu mujdei facut cu iaurt sau smantana.



Varianta cu ton:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu