miercuri, 9 martie 2011

Despre supa de broccoli, cani si mesaje din Kaufland

Ochisem niste cani simpatice pentru supa in Kaufland si m-am gandit ca ar putea constitui o buna achizitie pentru bucataria mea. Si in timp ce cutreieram printre rafturile supermarketului, imi izbeste urechile un anunt cel putin ciudat: vocea care de obicei anunta promotiile, ca s-auda tot cumparatorul din incinta, indemna de aceasta data populatia "sa-si constituie o rezerva de alimente de baza la domiciliu in vederea unor posibile evenimente neprevazute..."
Am ramas masca. Criza alimentara loveste? Sau poate 2012 este deja aproape?
Daca e o simpla stragie de marketing, nu e una prea reusita...
In fine...m-am intors acasa si am umplut canile cumparate cu supa de broccoli, tot gandindu-ma ce-or fi vrut sa zica aia...

Supa dietetica de broccoli

-4 cartofi taiati cuburi
-2 morcovi taiati betigase
-o ceapa mica tocata marunt
-o rosie tocata
-jumatate de ardei gras rosu tocat
-apa
-3 linguri ulei
-patrunjel tocat
-sare, piper
-o cana de broccoli separat in buchetele mici
-o mana de fidea
-2 linguri zeama de lamaie

Se fierb cartofii, morcovul, ceapa, rosia si ardeiul in apa cu ulei. Cand sunt aproape gata se adauga fideaua, se mai amesteca. In final se condimenteaza si, dupa ce se ia de pe foc, se adauga broccoli, patrunjelul si zeama de lamaie, acoperindu-se oala. Broccoli nu trebuie fiert, el se va inmuia frumos doar prin oparire, odata adaugat in oala cu supa, pastrandu-si gustul si calitatile nutritive.
Supa e buna cu smantana, daca nu tineti post.


2 comentarii:

  1. Care-i a ta si care a lui Petrica? Ca sa stiu, in caz de criza alimentara pe care o fur!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) in general aia cu mai multe legume e a mea, ca el le cam da deoparte :/

    RăspundețiȘtergere