luni, 15 noiembrie 2010

Castane coapte, noiembrie auriu


Nu cred ca am mai prins un noiembrie atat de frumos si insorit de cand locuiesc in Iasi, adica de vreo 11 ani. In general noiembrie e deprimant, total deprimant, nu vezi soarele cu saptamanile, e mereu negura amestecata cu smog, umezeala, pomi desfrunziti si noroi. Anul asta insa nu stiu ce s-a intamplat: lumina multa, cald, amurguri spectaculos colorate incadrand silueta Manastirii Galata.
Nu prea am mai gatit...Weekendul asta l-am facut cu ultimii struguri brumarii de capsunica, mandarine si la piece de resistence: castane coapte.


Am gasit la supermarket castanele, chinezesti, nu de Baia Mare (poate mai bine, ca nu au avut viermi). Le-am crestat - pe fiecare in parte - si le-am pus in tava cu taietura in sus. Le-am dat la cuptor la foc mediu spre mic vreo 20-25 minute. Le-am rontait calde, fara alte adaosuri.
Important: niciodata sa nu dati la cuptor castanele fara sa le crestati cu simt de raspundere, altfel vor exploda zgomotos si vor improsca peretii cuptorului de va dura o saptamana sa-l curatati! (La mine a explodat una singura, suficiet cat sa ma sperie bine).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu