sâmbătă, 2 aprilie 2011

Prima mea paine de casa!

S-a intamplat ca in seara asta ne-am trezit fara paine si cam fomisti. Si fiindca ne-a fost lene sa coboram ca sa cumparam, m-am decis ca ar fi timpul sa incerc si eu sa coc o paine la viata mea...cat de greu poate fi?...
Am cautat pe net o reteta cat mai curata si explicita si am gasit-o aici.
Am urmat exact instructiunile doamnei cu reteta si, spre marele meu entuziasm, painea a iesit mai bine decat as fi sperat: a crescut, s-a rumenit si a iesit foarte gustoasa, Petrica impartasindu-mi parerea.
A mai ramas pe maine doar un colt, asa ca in mod sigur voi recidiva cat de curand.

2 comentarii:

  1. Frumoasa painea, chiar ma intrebam daca voi nu mai mancati, nu mai gatiti...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Merci!Chiar m-am emotionat cu painea asta...deh, arhetipuri...
    Iaca o dam pe naturale si revenire la origini. Din motive etice, etnice, dar si financiare ;) Tocmai am executat un bors de urzici!

    RăspundețiȘtergere